Uncategorized

adidas: unite all originals

unite

Creativi din toate domeniile, uniţi-vă!

Brandul adidas a lansat o campanie de comunicare în care, din nou, creativitatea este în prim plan. De fapt, cam toate brandurile pentru care eu am afecţiune se învârt în jurul diversităţii şi creativităţii.

*

Eram prin anul al doilea de facultate când mi-am depus CV-ul la Nike în speranţa că aş putea ajunge în echipa lor de comunicare. Sigur, acum că mă uit înapoi, mi se pare o naivitate, dar la vremea respectivă eram atât de surescitată de ideea de a lucra la ei, într-un mediu pe care mi-l închipuiam colorat şi liber, încât faptul că sunt doar o fată din estul Europei cu idei câteodată bune nu mi s-a părut o piedică.

*

Ştiu că discursul despre creativitate v-a plictisit poate pe unii dintre voi. Îl vedem peste tot şi atât de des că termenul ajunge cumva să fie golit de substanţă. Însă pentru mine el este la fel de puternic ca întotdeauna pentru că înseamnă viziune, curaj, disciplină a gândurilor într-un ambalaj simplu, dar cu sens. Uitaţi-vă de pildă la campania asta adidas în care ţi se spune simplu că dacă eşti creativ, şi original, şi cunoscut pentru treaba asta, eşti binevenit să-ţi pui mintea la lucru pentru brandul în cauză.

*

Astfel, adidas i-a adunat pe creativii din tot felul de domenii – muzică,artişti digitali, designeri – şi i-a pus pe fiecare să facă o chestie creativă care să aibă legătură cu brandul.

Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s