Uncategorized

Limitless Workout: prima lună

good mood

Azi am absolvit prima lună de Limitless Workout. Urmează cea de-a doua. Sursă: Facebook

În urmă cu o lună mă înscriam în programul Limitless Workout fără să știu mare lucru despre el în afară de ceea ce vedeam în pozele de la antrenamente și ce postau participanții în program despre acestea sau Valentin Vasile, creator al programului și instructor. Aveam un singur obiectiv: să slăbesc 10 kilograme, să scad procentul de grăsime, să îmi tonific musculatura și să devin mai rezistentă la efort.

*

Ce a urmat a fost mai mult decât mi-am imaginat: două antrenamente săptămânale, alte trei sau patru individuale și alimentație corectă și sănătoasă în acord cu obiectivele mele și împărțită în trei mese principale și două gustări. Am plecat la drumul ăsta cu 59,4 kilograme și multe alte cifre în urma măsurătorilor pe care le-am făcut înainte de începerea programului. De acolo înainte am urmat la buchia cărții toate instrucțiunile date de Valentin și nicio clipă nu mi-a trecut prin minte să negociez programul gândit de el pentru mine, nici în ceea ce privește antrenamentele, nici în ceea ce privește alimentația.

*

Luna octombrie a fost o lună a disciplinei. În fiecare zi mi-am pregătit mesele pentru a doua zi, mi-am pregătit echipamentul sportiv de cu seara când știam că am antrenament a doua zi și am cărat geanta cu de toate la muncă, de unde plecam după 9-10 ore, spre ore, m-am dus la sală fie dimineața, fie seara și nicio dată nu m-am gândit s-o las pe mâine pentru că azi nu am chef sau sunt obosită, de fiecare dată la antrenamentele individuale am mers 40 de minute pe bandă chiar dacă, uneori, mi s-au părut cele mai plictisitoare minute ever, însă în aceste minute mi-au venit și unele dintre cele mai bune idei profesionale, subiecte și oameni cu care urmează să fac materiale, am învățat să îmi fac cumpărăturile cu lista de alimente în față, să am grijă să am mereu în frigider ce îmi trebuie, nu am sărit nicio masă, dacă vreo seară m-a prins la muncă, am mâncat acolo, de pildă o seară de filmare m-a prins cu supa de linte în borcan, pe mașină, în timp ce mergeam în locul în care aveam treabă, am băut apă și ceai cam 3 litri pe zi, am refuzat gustări, alcool, sucuri și ce mi-au mai oferit oamenii pe unde am ajuns cu treabă. Mai mult decât orice, mi-am învățat mintea cu un scop bine definit și toată luna asta mi-am adus mie aminte în fiecare dimineață și seară ce îmi doresc de la mine, cu asta m-am trezit și cu asta am adormit în cap. A fost un exercițiu de voință pe care doar cineva care a tras foarte tare pentru ceva ce și-a dorit foarte mult îl poate înțelege.

*

limits

Am învățat să mă mișc cu 100% dăruire când fac exercițiile, să fac fandarea aia la unghi de 90 de grade chiar dacă simt că se rupe sufletul în mine, picioarele au fost unele dintre punctele mele slabe, niciodată, până la Limitless, nu le-am forțat cu adevărat pentru că la prima febră musculară o lăsam baltă și mă odihneam. Toată luna am avut febră musculară, a fost ceva cu care a trebuit să mă obișnuiesc, e bine totuși că grupele de mușchi care au durut s-au tot schimbat.

*

Am cunoscut lume foarte mișto, lume cu povești diverse, cu motivații diverse. Cu o parte dintre ei plec săptămâna viitoare în primul Bootcamp Limitless Workout, 3 zile, 4 antrenamente la foc intens.

*

Și, în final, ceea ce cred că vă interesa de la primul rând: rezultatele. După o lună de zile, cifrele arată astfel:

– de la 59,4 kg la 55 kg

-procentul de grăsime a scăzut de la 33% la 29% (procentul OK de grăsime în organism este de 25%, but I am on my way there)

-talie mică (deasupra buricului): de la 71 cm la 68 cm

-talie mare (sub buric): de la 86 cm la 81 cm

-circumferința coapselor (unul din obiectivele mele majore, de a-mi subția picioarele) a scăzut de la 60 cm la 52 de cm!

Pe lângă astea am mai avut și alte măsurători, însă vi le-am spus pe cele mai relevante.

*

Marți încep a doua lună de Limitless Workout, sunt super motivată și încărcată de energie bună (apropo, energia asta am câștigat-o în această lună, pot să fiu activă peste 12 ore pe zi fără să mai am senzația acută de oboseală sau lipsă de energie). De asemenea, analizele de sânge sunt perfecte, la fel și EKG-ul pe care mi l-am făcut săptămâna trecută.

*

Despre Limitless Workout și ce mai fac la antrenamente voi continua să scriu și în luna noiembrie, așa că fiți pe fază. Obiectivele mele sunt, în continuare, să slăbesc alte 5 kg și, evident, să-mi aduc procentul de grăsime la 25%, dar și să scad și mai mulți centimetri în coapse și talie. Azi, drept premiere, mi-am luat o căciulă funky. Nu haine, încă nu, n-are sens să cumpăr ceva ce-mi va fi mare într-o lună, sîc! 😀

*

Le mulțumesc antrenorilor Valentin Vasile și Costin Bucura că au scos untul din noi, dar îmi mulțumesc și mie pentru determinare și voință! (I pet my own back)

Anunțuri
Standard

6 gânduri despre „Limitless Workout: prima lună

  1. Trixie zice:

    BRAVO! Sa stii ca m-ai inspirat si pe mine cu post-urile tale despre Limitless! De cand scrii despre asta, am reusit sa cresc frecventa la sala unde merg (de la 3 la 4 sedinte/saptamana). Recunosc, la mine partea cu alimentatia este destul de dificila. Nu am discutat niciodata cu un nutritionist si mi-e greu sa ma gandesc la mancaruri felurite si sanatoase. Cand vad: fara paste (favoritele mele), fara orez, fara cartofi, pfffff. Am inceput totusi sa mananc mai multe legume si fructe (paine oricum mananc foarte rar, prajeli la fel, rar); am citit de la Valentin despre dulciuri (cat de multe calorii au) si noroc ca nu ma omor dupa ele :). Eu ca obiectiv nu am neaparat slabirea (poate 2-3 kg doar), ca am cam 54 kg, la 160 cm. Vreau sa tonifiez muschii in continuare si sa mananc mai sanatos. Ai mare grija la piele, sa nu apara vergeturi. Hidrateaz-o (vad ca bei deja 2-3 l de apa/zi); cred ca si o crema buna hidratanta merge. Mult succes, te urmaresc cu drag!

  2. Andreea zice:

    Multumesc!Ma bucur ca postarile au si finalitate practica pentru cei care ma citesc, anume ca ii trimite la sala 🙂 Cat despre alimentatie, nici nu cred ca e nevoie de o discutie cu un nutritionist ca sa stii ce e sanatos si ce nu, cum spune o gluma, orice produs are reclama la televizor, nu trebuie mancat 😀 As repeta totusi ca posturile mele sunt indeosebi pentru cei care trec prin proces de slabire/remodelare, deci de aici discursul despre o alimentatie hiper corecta. Altfel, restul de alimente ca paste, orez, dulciuri mi se par ok de consumat ca exceptii, nu ca obisnuinte. Ideea este ca pe termen lung trebuie sa avem o alimentatie orientata spre sanatate, o alimentatie sanatoasa nu ne duce doar la un aspect misto, ci pastreaza functiile corpului in regula etc. Cu pielea sunt ok, multumesc, nu vin totusi de la o greutate cu mult peste ce ar trebui sa am, asa ca nu am vergeturi sau alte probleme cu pielea, multumesc pentru sugestii though. Succes si tie! 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s