Uncategorized

Linia 21, pentru călătorul din tine

bogdan

foto: arrekusu.ro

Are 34 de ani, este programator și licențiat în Publicitate și locuiește în Bruxelles de 5 ani de zile. Cam asta s-ar putea spune, pe scurt, despre Bogdan Voinescu, antreprenorul care, în urmă cu 6 luni de zile, a lansat pe piața din România brandul Linia 21. Cum i-a venit această idee, de ce a ales să producă gențile de călătorie în China și cum arată comerțul într-o țară controversată din punctul de vedere al calității, aflați din interviul cu sare și piper acordat de Bogdan.

Cum incepe povestea Liniei 21?
Fără să fi știut, povestea Liniei 21 a început în 1990. Nu am fost un antreprenor precoce și nici nu am vândut limonadă vecinilor, din garajul familiei. Era și greu să fac asta, dintr-un bloc comunist, de la intersecția șoselei Colentina cu Doamna Ghica, din București. Cel mult, aș fi putut să vând borș, făcând astfel concurență doamnelor în vârstă, care mai făceau un ban cinstit, acrind ciorbele vecinilor. Dar nici asta n-am făcut-o. Povestea mea este alta.

Citește interviul integral AICI.

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s