Campanii, comunicare, Oameni, Sport, Timp liber

Beyonce a lansat Ivy Park SS16

Mișcarea e (la) modă! Să fii activ nu mai are legătură doar cu viața sănătoasă și beneficiile pe care ți le aduce, ci și cu felul în care apari înaintea altora. Dacă pe unii ideea de a se mișca nu-i motivează prea mult, poate ceea ce îi motivează e să aibă un echipament cool, ăsta să fie primul pas către viața activă pe care vor s-o introducă în orarul lor. Nu e vreo noutate! Cunosc mulți oameni pentru care primul pas spre mișcare trece prin magazinele de profil și-un tricou mișto cu adidași ultimul răcnet pot fi fundamentul unui program de antrenament organizat și, mai ales, constant. Unora le iese, altora nu!

IVY 6

Brandurile cunoscute știu asta și când își fac campaniile vorbesc despre viața activă ca fiind una care nu ține, propriu-zis, doar de mișcarea pe care o faci într-un antrenament, ci de un lifestyle anume și atitudine – dinamism, energie, putere, forță, agilitate – toate astea putând fi transpuse în viața de zi cu zi. De fapt, utilitatea mișcării, așa cum am mai scris, e tocmai aceea de-a ne ajuta să ne folosim corpul la capacitate maximă, cu ușurință.

IVY 5.jpg

Mișcarea e în primul rând funcționalitate și poate tocmai d-aia în ultimii 2-3 ani discursul din fitness s-a mutat tot mai mult dinspre partea estetică înspre partea funcțională. Avem persoane care arată foarte bine, dar își pierd suflul după 10 minute de ridicat greutăți, la fel cum avem persoane cu multe kilograme care pot să stea în posturi dificile de yoga ca nimeni alții.

IVY 2

Cam pe același principiu de cool, determinare, voință, dă ce poți mai bun din tine, fii constant, înfruntă obstacolele a fost făcută și colecția de activewear a lui Beyonce numită ”Ivy Park”. Sigur, i-a fost cumva ușor să iasă cu produsul ăsta pentru că e o figură deja foarte cunoscută și s-a folosit de propria poveste ca să construiască mesajul, de altfel unul simplu, care ajunge ușor la public: în momentele mele grele am ieșit în parc să mă mișc, aveam, n-aveam chef, am făcut-0, parcul meu, templul meu, uite colecția!

Mie mi-au plăcut și campania, și povestea, hainele sunt haine, nimic special în legătură cu treaba asta, dar, în general, nici nu prea mai e vorba de haine propriu-zis când vorbim de activewear pentru oamenii care fac mișcare la nivel de amatori, adică majoritatea. Tot ce face Beyonce la nivel creativ mi se pare mișto, e autentică, poveștile sunt din viața ei și-s trăiri cu care ne confruntăm cu toții, deci ne e ușor să empatizăm cu ea (cu toții tragem pentru ce ne dorim, cu toții ne simțim sus sau jos, cu toții ieșim în locul preferat să ne încărcăm cu energie bună, cu toții avem nevoie de momente pentru noi).

IVY 1.jpg

Cu albumul ”Beyonce” din 2013, când pentru fiecare piesă a făcut un video despre o latură a personalității ei, pentru mine Beyonce și-a adjudecat compet credibilitatea, anume că avem de-a face cu un om onest, care zice pe față cum e – și fata rea care înjură, și mamă, și soție, și porn star, și profesionistă în munca ei -deci 79529 de fațete pe care ea a reușit să le exploreze conștiincios și cu conștiință, prezență, energie, înțelegere și curaj de-a se arăta.

 

Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s