Awareness

by Andreea

Cancerul la sân, ca şi cancerul de col uterin, sunt din ce în ce mai răspândite în rândul femeilor, la vârste din ce în mai fragede. Nu ştiu de ce se întâmplă asta, dar ştiu că paza bună trece primejdia rea cu atât mai mult cu cât, cel puţin în cazul cancerului de col uterin, nu există niciun simptom, deci consultaţiile regulate sunt cele care pot identifica şi preveni instalarea bolii.

Agenţia DDB Group a realizat la nivel internaţional nişte campanii de prevenire a cancerului la sân extrem de creative. Campania mea preferată rămâne cea pentru Singapore pentru că spune pe bune despre faptul că, de cele mai multe ori, dăm atenţie lucrurilor neimportante. Cea de-a doua, pentru Mozambique, e mai hardcore, dar mesajul rămâne la fel de puternic.

DDB Group pentru Breast Cancer Foundation în Singapore. Ilustraţiile au fost desenate de Andy Yang Soo Kit şi fotografiile au fost realizate de Allan Ng de la Republic Studios. Campania se numeşte “Are you obsessed with the right things?”

Campania “Spider” a fost creată de DDB Group pentru Mozambique. Fotografiile au fost făcute de Estudio Paredes şi publicate în decembrie 2010.

0 comment

You may also like

Leave a Reply

%d bloggers like this: