“Ia, spuneti, care e oferta?”

by Andreea

La mijlocul lunii trecute, am sunat la Vodafone ca sa anunt ca vreau sa renunt la internetul mobil, scump, cu trafic mic si care, de fapt, nici nu-mi prea mai trebuia fiindca majoritatea locurilor in care ajung cu laptopul (rar) au acum wireless. Sigur ca client service-ul mi-a facut o oferta mai buna, a incercat sa afle de ce nu mai vreau net si toate tehnicile posibile ca sa nu renunt la serviciul asta. Impasibila, am multumit pentru lamuriri, dar am spus ca nu ma razgandesc. Mi s-a zis ca solicitarea va fi trimisa si-n decurs de 12 zile voi fi sunata din nou ca sa fiu anuntata cand mi se termina contractul.

Ieri am primit telefonul cu pricina. Client Service-ul imi tine iar polologhia cu oferta si ma intreaba daca sigur vreau sa renunt. Ii spun sa nu-mi mai povesteasca oferta si nici sa nu mai faca terapie cu mine pe tema asta ca-s decisa sa renunt. “Dar de ce nu mai aveti nevoie de net”?. Uite-asa, zic, ca nu mai am nevoie si-i spun povestea cu cafenelele cu wireless si faptul ca am net de la UPC si ca nu mai am nevoie de netul mobil. “Dar sa va zic oferta noastra”, insista el. “Domne, tocmai v-am zis ca stiu oferta si ca nu mai vreau s-o ascult inca o data”, zic eu. “Dar eu totusi trebuie sa v-o zic”. “Haideti sa ne prefacem ca ati facut-o si sa incheiem povestea, nu vreti?”. “Ia, spuneti, care e oferta care vi s-a facut?”, zice el. “Ce, acum ma verificati daca stiu oferta sau nu? Sau ce exact faceti acum?”. “Ah, nu, nu”, zice el. “Ma enervati si-n ritmul asta nu o sa renunt numai la internetul mobil…”. “Ah, bine, bine, contractul expira pe 13 iunie, dar sa va zic totusi de oferta…”. “Nu ma mai intereseaza nicio oferta. La revedere” si i-am inchis telefonul. Asta ca sa nu-i zic ceva de foarte dulce.

0 comment

You may also like

0 comment

Cosmin June 3, 2010 - 9:33 am

Eu l-as fi luat putin la pewla 🙂

Reply
Decebal June 3, 2010 - 9:50 am

…ce spui tu se intampla la toate companiile…
Prima data incearca sa te retina in sistem. Acum..cum iti e norocul sa dai peste un consultant mai “profi” sau nu, ca in cazul povestit

Reply
Andreea June 3, 2010 - 9:59 am

da, stiu asta. dar ma enerveaza ca they can’t take no for an answer. ca si cand ignora, de fapt, ceea ce le povestesti tu de partea cealalta a telefonului.

Reply
Vilda June 3, 2010 - 9:52 am

Si mie mi-au facut la fel cand i-am intrebat cum pot sa renunt la abonamentul de la ei. De ce vreau sa renunt? Uite asa ca ma duc la concurenta.
M-au sunat in 5 minute unii care m-au rugat sa le raspund la niste intrebari.
Am inchis telefonul.
Ce-mi place marketingul asta la telefon.
Frumos si de efect.

Reply

Leave a Reply

%d bloggers like this: