Va facem un cadou…cu o conditie

by Andreea

M-a sunat un baiat de la Vodafone si, dupa ce a facut o introducere lunga cat o zi de post de parca urma sa-mi ceara mana, mi-a spus ca, fiind clienta fidela, imi face un cadou. Am zis multumesc. Dar aveam sa-mi dau seama ca ma pripesc caci, daca ascultam pana la capat monologul, as fi inchis pur si simplu.

Sunt client Vodafone din vremea raposatului Connex, adica de peste 10 ani de zile si, de atunci, am acelasi numar de telefon, trecand, firesc, de la cartela la abonament. Plus internet. Si baiatul imi spune ca, asa cum ziceam, avand in vedere vechimea in campul telefoniei mobile, imi face o oferta de net in care voi avea trafic dublu pentru care voi plati mai putin. Sigur, zic, si mai multumesc o data. Stiti, e oferta doar prin telefon, nu gasiti in magazine. Sigur, sigur, ce dragut ca m-ati sunat. V-as da si-o prajiturica daca ati fi in fata mea pentru gestul pe care-l faceti. Pai, in cazul asta, zice el, sa prelungim contractul.

Pauza. Sa ce?, ma fac eu ca n-am inteles. Sa prelungim contractul pe doi ani ca acest cadou doar in conditiile astea poate fi oferit. Zic, pai atunci nu-i cadou, e doar o oferta si n-o faceti ca-s eu clienta veche, ci pentru ca e o gaselnita de marketing sa ma tineti clienta cat mai mult. Dar, din pacate, sunt oameni care nu prea mai pun botul la textele astea. M-am enervat. Si e firesc ca imi vorbea de cinci minute ca si cand urma sa-mi dea minute pe viata in retea si nu trebuia sa pierd ocazia. Zice pai chiar sunteti client vechi si noi va multu…Bine, bine, si eu va multu, dar nu numai ca nu vreau prelungire, dar am de gand sa renunt la netul de la Vodafone. Chiar am de gand sa fac asta, dar nu pentru ca a sunat individul ci pentru ca in conditii din ce in ce mai generale de wireless, netul de la Vodafone e pretty useless mai ales ca prin intermediul lui poti lucra doar la capacitate minima – mail, informatii si cam atat.

Si, data viitoare, cand mai suna, mi-ar placea sa get to the point. Caci, de obicei, cand suna diversi de la diverse companii, a bunch of bla bla will follow.

0 comment

You may also like

0 comment

Stefan May 5, 2010 - 9:04 am

Haha. Stai sa vezi cand te suna si aia de la Astra, care iti baga pe gat asigurare de casa, daca esti abonat romtelecom (!). Pt ca esti om de treaba, (si pt ca nu iti place sa te trezesti cu facturi pt lucruri pe care nu le-ai cerut) ii asculti. Dar sute de mii de neuroni mor in proces.

Reply
Andreea May 5, 2010 - 9:25 am

nu m-au sunat inca 🙂

Reply
Sky May 5, 2010 - 9:24 am

Aici e si mai groasa treaba cu phone marketing. Te suna, tu spui nu multumesc, ei dar stai putin sa vezi ce bine suna ce iti spun, tu: nu ma intereseaza, ei: dar totusi etc.

De cele mai multe ori trebuie sa spun: imi pare rau, am sa va inchid – si o fac incetinel in timp ce din receptor se aude mi mi aa mi mi mi.

Mie si frica sa raspund la telefon :>

Reply
Andreea May 5, 2010 - 9:26 am

suna promitator inceputul, de aia am stat. pana mi-am dat seama ca m-a pacalit. bastard 🙂

Reply
Sky May 5, 2010 - 9:24 am

*mi-e :>

Reply
ivydesign May 5, 2010 - 12:09 pm

Dar cand te suna BCR de 3 ori (in zi de sambata) ca vrea musai sa raspunzi la un sondaj, in calitate de client deosebit ce esti (ei,as!) ?? Asta dupa ce ai semnat in contractul initial ca nu te intereseaza nicio campanie de marketing, nu vrei mailuri si nu vrei sa fii contactata pentru eventualele promotii.

Reply
Andreea May 5, 2010 - 12:24 pm

Tata se chinuie de juma de an sa le explice alora de la Reader’s Digest sa nu ii mai trimita scrisori cu castigarea marelui pot. O multime de plicuri, atata hartie irosita. Cred ca-s kilograme bune :-)))

Reply

Leave a Reply

%d bloggers like this: