Company.co.uk

by Andreea

Ieri, in drum spre Manchester, am facut escala la Munchen si de acolo  mi-am cumparat revista Vogue US. De fapt, mai degraba carte decat revista la cele 500 de pagini pe care le are. La fel si ELLE-ul, Marie Claire si alte reviste, in principal, de moda. Pe Vogue-ul Annei Wintour am dat 11 euro, deci aproximativ 50 de lei. Pentru mine e o mare bucurie sa cumpar revistele astea cand plec si, de cele mai multe ori, nici nu le citesc pana nu revin acasa, intr-un fel ca sa prelungesc bucuria plecarii si sa amortizez cumva impactul venirii acasa.

Azi mi-am cumparat Company, o revista de care nu mai auzisem pana acum. Am luat-o pur si simplu de pe raft. Erau Sugarbabes pe coperta, din nou cu o membra noua, asa ca am zis ca merita incercata. Foarte interesant numarul din aprilie pentru ca toate articolele de la toate sectiuniile din revista sunt despre impactul Internetului. Presupun ca, lunar, revista are o tema principala pe care incearca sa o dezvolte in toate rubricile si, daca e asa, mi se pare interesant sa vezi cum o tema poate fi trecuta prin mai multe registre. In numarul din aprilie sunt multe povesti despre felul in care oamenii interactioneaza cu Internetul – unii au bussiness-uri, pe altii i-a ajutat sa treaca de momente grele ca despartiri, boli s.a.m.d., cativa au scris despre cat de mult le afecteaza Internetul viata. Articolele au in principal cam doua pagini, sunt usor de citit si intr-un stil foarte prietenos. Abonamentul anual e de doar 18 lire (aproximativ 100 lei) si daca ma dumiresc care e treaba cu temele lunare s-ar putea sa sign up cu speranta ca o trimit si-n Romania.

0 comment

You may also like

Leave a Reply

%d bloggers like this: